dimecres, 19 de setembre del 2007

Presentació i Introducció del bloc!

Per ser el primer missatge del bloc, em presentaré:
Em dic Julià Pol i Pedrós i estudio tercer de Filosofia a la UDG. La naixença d'aquest bloc es deu una activitat de l'assignatura Llengua II.
En aquest bloc hi escriuré frases, la majoria de grans pensadors, que si les llegim adequadament, ens poden fer reflexionar i, perquè no, canviar-nos. Així doncs, si hi heu entrat, preneu-vos un momentet per llegir i la resta del dia per reflexionar (es pot fer mentre espereu que comenci la pròxima classe, mentre camineu per Girona o quan espereu, impacients o no, que us arribi el son).
Tot i que el bloc s'adreça especialment als companys de classe de Llengua II, la visita de qualsevol altre "intrús" serà degudament apreciada pel comentari que, si ho creieu oportú, deixareu.
Espero que el bloc sigui del vostre interès!!
Fins aviat!

3 comentaris:

* poesia_ets_tu * ha dit...

Bon dia Julià!
Ostres, quan he vist el teu blog m'ha fet gràcia veure que el plantejaràs a partir de frases que duen a la reflexió! A mi m'encanta anar a pàgines d'internet on hi ha frases i cites de personatges famosos (i no famosos)! M'hi passaria hores llegint-ne!
M'ha agradat molt la primera frase d'Einstein!

Ja t'aniré comentant!

Mua

germán ha dit...

Hola Julià! Has tingut una excel·lent idea pel blog. Et felicito. Vull col·laborar amb la teva tasca aportant una cita impactant, que va ser inclosa en un examen de Pensament Medieval per un fervent admirador de Sòcrates:

NOMÉS SER QUE NO SER RES.

La cita va causar un col·lapse mental socràtic-shakenspirià al cervell del professor que corregia la prova i de poc, que no se’n va a buscar la baixar mèdica.
Per la meva part i donant la volta a tan profunda cita, em permeto anar un pas més enllà i girar l’associació mental afirmant:

SÉ O NO SÉ? AQUESTA ÉS LA QÜESTIÓ.

P.D. Si Sòcrates o Shakenspeare s’aixequen de la tomba i em volen estomacar, ho sento molt, quedar avui no em va gaire bé, demà tinc hora al metge i el cap de setmana estic molt liat. Així doncs, si revifen, ja els trucaré que tinc feina...

Jess ha dit...

Ei aquesta foto a l'inici del blog és genial. M'encanta!!